Counter

Montag, 31. August 2009

چگونه روز جهانی قدس را سبز کنیم؟


همان گونه که همه مطلع میباشند روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان میباشد.
در این روز هر ساله مسلمانان در همه جای جهان برای حمایت از فلسطینی ها و آزادی قدس با حمایت ایران راهپیمایی میکنند.
دولت احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوریش به شدت از فلسطینی ها حمایت و مخصوصا در جنگ قزه با سرمایه هنگفتی از حماس پشتوانی کرده است. که این مسبب آن گشته او در مسلمانان افراطی هواداران فراوانی داشته باشد.
اما روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است. با شرایطی که در ماههای اخیر در ایران حکمفرما ست، دولت احمدی نژاد وجه جهانی خود را از دست داده است و هر گونه حرکتی در این روز دال بر حمایت از او میباشد.
به همین منظور وظیفه همه ما آزادی خواهان این است که روز قدس را به روز قدس سبز مبدل کنیم.
نظر و پیشنهاد من این میباشد: به دلیل شرایط خاصی که در این روز حکمفرما ست، و ما بایستی از یک جهت سنگ ترازی در این جهت باشیم و از جهت دیگر چهره واقعی حکومت دیکتاتوری احمدی نژاد را به جهانیان و هواداران او نشان دهیم، بایستی اطراف تمام مسیر و یا مکانی که تظاهرات و یا گردهمایی روز جهانی قدس میباشد با حظور سبز خود همراه با پلاک کارتها، پرچمهای سبز، تصاویر جنایت های اخیر و غیره بدون دادن هیچ گونه شعاری ((تزیین)) کنیم و از هرگونه برخوردی پرهیز کنیم.
بدانید حظور سکوت سبز ما بلند ترین فریادها و شعارهای ما در این روز خواهد بود.

1 Kommentar:

  1. استفاده از تبليغات متني گوگل و نيز چاپ کارت ويزيت، اين دو روش جديد و با کلاس را براي اطلاع رساني راهپيمايي روز قدس بکار ببريم. اينجا اطلاعات بيشتر را گذاشتم. http://hamparvazan.wordpress.com لطفا اطلاع رساني گسترده کنيد تا همه انجام بدن. کار بي نظيري ميشه. وقت داريم تا اين روش ها را جا بياندازيم. لطفا کمک کنيد براي آگاهي ديگران از اين روش ها.

    AntwortenLöschen